پیش از ارسال کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش، بلافاصله از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز دارید سفارش خود را تغییر دهید، ابن امکان پیش از ارسال کالا وجود دارد. بدین منظور درخواست خود را به واحد پشتیبانی زرین ثمر از طریق شماره 09150601004 اطلاع دهید.

پس از ارسال کالا

اگر پس از تحویل مرسوله، از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی زرین ثمر اطلاع دهید. مطابق با شرایط مرجوعی و پس از تایید نهایی توسط واحد پشتیبانی، در صورت احراز همه‌ی شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

شرایط مرجوع نمودن کالا

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم باشد. زرین ثمر موظف به بسته بندی محکم و ایمن سفارش است، اما پس از تحویل آن به پست، دیگر اختیار مرسوله در دست ما نیست. فلذا مشتری موظف به بررسی بسته بندی و موارد مربوط به سلامت کالاها در هنگام تحویل است.
  • عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش و باید بلافاصله چک شود و در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی ظرف مدت 24 ساعت به واحد پشتیبانی زرین ثمر اطلاع داده شود.
  • کالاهای فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند و محدودیت تاریخ دارند، فقط پس از تایید کارشناس پشتیبانی قابل مرجوع شدن هستند.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد.
  • در صورت فاسد بودن یک قلم از اقلام سفارش، آن قلم بصورت تکی قابل ارجاع است. اما چنانچه صرفاً بخاطر سلیقه و یا انصراف از خرید محصول میخواهید محصولی را مرجوع نمایید، در اینصورت امکان ارجاع تکی محصولات وجود ندارد و کل سفارش بصورت یکجا و با هزینه مشتری قابل ارجاع است.
  • هزینه‌ی مرجوع نمودن کالا با مشتری است (بجز در صورتیکه کالا فاسد بوده باشد).

مشتری عزیز، زرین ثمر با توجه با تجربیات و بازخوردهایی که از مشتریان خود می‌گیرد، اجناس خود را تهیه و  در صورت لزوم فراوری می‌نماید و در خصوص محصولات، همیشه با توجه به اکثریت نظرات تصمیم می‌گیرد.

محصولات ما در حیطه‌ی محصولاتی هستند که با ذائقه‌ی افراد مرتبط می‌باشند. و از آنجایی که ذائقه‌ی هیچ کس را نمی‌توان مورد نقد قرار داد و با توجه به این که ذائقه‌ها با هم متفاوت هستند، لطفاً در صورتیکه در این مورد خیلی حساس هستید، پیشنهاد میکنیم جهت اطمینان خاطر از فروشگاههای حضوری استفاده بفرمایید.

مراحل مرجوع نمودن کالا

  1. ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی زرین ثمر با شماره تماس 09150601004
  2. بررسی درخواست توسط کارشناس پشتیبانی جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  3. تماس با مشتری و هماهنگی جهت ارسال مرسوله (پس از هماهنگی، با توجه به زمانبر بودن حمل و نقل، مهلت ارسال مرسوله تنها 48 ساعت می‌باشد)
  4. بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان زرین ثمر با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  5. در صورت تایید مرجوعی، وجه به کیف پول مشتری در زرین ثمر باز گردانده می شود، در غیر اینصورت تا نهایتاً هفت روز به حساب مشتری (حسابی که از آن خرید نموده) واریز می‌گردد.